an online Instagram web viewer

#syukur medias

Photos

😱BABY G
💥BGA 230 1B💥
➡PRICE RM4++
➡1YEAR WARRANTY
➡💯ORIGINAL
📲WHATSAPP 01137709142

#gshockoriginal#gshocklover#babygcollector #babyg #babygram #babygmalaysia#babyjohorean #bazarpaknil#wakdoyok #jamraya#gengmotor #syukur#alhamdulillah
1 family 😘
#syukur 
#alhamdulilah
Kisah dulu².. cikgu masuk pintu dpn kite klua pintu blkg.. org lain tido kite lompat pagar 2 3 pagi tgk bola kt kedai... org duk murajaah kt kls mlm kite pegi stadium tgk bola..pecah masuk makmal komputer smata² nk main game.. masuk kls pagi² tido bgn² org dh nk balik.. 😂😂😂😂😂 dan mcm² lg lah kenangan manis pahit..form 2 buat hal nk pindah skolah kononnya nk amek #pmr..haha.. tp sir hazri nawi lah penyelamat, pujuk xbg kluar, bwk balik rumah... 😂😁 Terima kasih sir.. #syukur #Alhamdulillah Allah bg rezeki melimpah ruah skrg ni.. kini giliran aku pulak utk didik anak bangsa... #5syawal
#ziarah
#eidmubarak
#salamaidilfitri
#cutisemingguje
Kisah dulu².. cikgu masuk pintu dpn kite klua pintu blkg.. org lain tido kite lompat pagar 2 3 pagi tgk bola kt kedai... org duk murajaah kt kls mlm kite pegi stadium tgk bola..pecah masuk makmal komputer smata² nk main game.. masuk kls pagi² tido bgn² org dh nk balik.. 😂😂😂😂😂 dan mcm² lg lah kenangan manis pahit..form 2 buat hal nk pindah skolah kononnya nk amek #pmr ..haha.. tp sir hazri nawi lah penyelamat, pujuk xbg kluar, bwk balik rumah... 😂😁 Terima kasih sir.. #syukur  #Alhamdulillah  Allah bg rezeki melimpah ruah skrg ni.. kini giliran aku pulak utk didik anak bangsa... #5syawal  #ziarah  #eidmubarak  #salamaidilfitri  #cutisemingguje 
@nadyakmal

Semoga dipermudahkan segala urusan kite seharian. 📡https://www.zenithgolds.com
📊Profit 0.5%-2.0% ⏳Tempoh (400hari)
💰Keuntungan Sehingga 7x Ganda
📥 Simpan, Labur & Tunggu Keuntungan
💶💲 70%Duit & 💍💲30% Emas
📲 019-2876492 (kemal)

THE BEST, THE REST, THE RARE💪😎 #nbos#icbos#im4u#malaysia#asia#artismalaysia#parents#syukur#bisnesonline#manager#affiliate#irfankhairi#drazizanosman#najibassadok#sifufbads#likemethod#zenithgolds#EasyProfitDaily#PowerPassiveIncome#rajakamil#indonesia#syukur#kesihatan#fbads#rajakamil#aliffsyukriterlajaklaris#sendayutinggi#v4kl2017#honda_fb7_garaj#bursahondafb7club#honda_civic_06_8th_quebec#mycfbm
@nadyakmal Semoga dipermudahkan segala urusan kite seharian. 📡https://www.zenithgolds.com 📊Profit 0.5%-2.0% ⏳Tempoh (400hari) 💰Keuntungan Sehingga 7x Ganda 📥 Simpan, Labur & Tunggu Keuntungan 💶💲 70%Duit & 💍💲30% Emas 📲 019-2876492 (kemal) THE BEST, THE REST, THE RARE💪😎 #nbos #icbos #im4u #malaysia #asia #artismalaysia #parents #syukur #bisnesonline #manager #affiliate #irfankhairi #drazizanosman #najibassadok #sifufbads #likemethod #zenithgolds #EasyProfitDaily #PowerPassiveIncome #rajakamil #indonesia #syukur #kesihatan #fbads #rajakamil #aliffsyukriterlajaklaris #sendayutinggi #v4kl2017 #honda_fb7_garaj #bursahondafb7club #honda_civic_06_8th_quebec #mycfbm 
Masya Alloh proses panen Wortel. Bukti tanda2 kebesaran Alloh bagi orang2 yang bersyukur. 
Tempat yang tertinggi (Al-'A`rāf):58 - Dan tanah yang baik, tanaman-tanamannya tumbuh subur dengan seizin Allah; dan tanah yang tidak subur, tanaman-tanamannya hanya tumbuh merana. Demikianlah Kami mengulangi tanda-tanda kebesaran (Kami) bagi orang-orang yang bersyukur.

#reminder4myself
#taatitunikmat
#syukur
#bertahanbertuhan
#thinking 
#bersyukur
Masya Alloh proses panen Wortel. Bukti tanda2 kebesaran Alloh bagi orang2 yang bersyukur. Tempat yang tertinggi (Al-'A`rāf):58 - Dan tanah yang baik, tanaman-tanamannya tumbuh subur dengan seizin Allah; dan tanah yang tidak subur, tanaman-tanamannya hanya tumbuh merana. Demikianlah Kami mengulangi tanda-tanda kebesaran (Kami) bagi orang-orang yang bersyukur. #reminder4myself  #taatitunikmat  #syukur  #bertahanbertuhan  #thinking  #bersyukur 
Still feel eid mubarak in home
😊😊😊😊 #eid#mubarak#1438h #syukur#hijab#blue#stylelist#smile#lovely#home#boyolali
#Syukur Selalu
#Syawal Kelima
@Regrann from @ilm.emaan -  #trustAllah #tawakal #tawakkul #bazaarpaknil #jannah #syurga #syukur - #regrann
@nadyakmal

Semoga dipermudahkan segala urusan kite seharian. 📡https://www.zenithgolds.com
📊Profit 0.5%-2.0% ⏳Tempoh (400hari)
💰Keuntungan Sehingga 7x Ganda
📥 Simpan, Labur & Tunggu Keuntungan
💶💲 70%Duit & 💍💲30% Emas
📲 019-2876492 (kemal)

THE BEST, THE REST, THE RARE💪😎 #nbos#icbos#im4u#malaysia#asia#artismalaysia#parents#syukur#bisnesonline#manager#affiliate#irfankhairi#drazizanosman#najibassadok#sifufbads#likemethod#zenithgolds#EasyProfitDaily#PowerPassiveIncome#rajakamil#indonesia#syukur#kesihatan#fbads#rajakamil#aliffsyukriterlajaklaris#sendayutinggi#v4kl2017#honda_fb7_garaj#bursahondafb7club#honda_civic_06_8th_quebec#mycfbm
@nadyakmal Semoga dipermudahkan segala urusan kite seharian. 📡https://www.zenithgolds.com 📊Profit 0.5%-2.0% ⏳Tempoh (400hari) 💰Keuntungan Sehingga 7x Ganda 📥 Simpan, Labur & Tunggu Keuntungan 💶💲 70%Duit & 💍💲30% Emas 📲 019-2876492 (kemal) THE BEST, THE REST, THE RARE💪😎 #nbos #icbos #im4u #malaysia #asia #artismalaysia #parents #syukur #bisnesonline #manager #affiliate #irfankhairi #drazizanosman #najibassadok #sifufbads #likemethod #zenithgolds #EasyProfitDaily #PowerPassiveIncome #rajakamil #indonesia #syukur #kesihatan #fbads #rajakamil #aliffsyukriterlajaklaris #sendayutinggi #v4kl2017 #honda_fb7_garaj #bursahondafb7club #honda_civic_06_8th_quebec #mycfbm 
TB....
#Paket 20,Sungai Besar
#Keindadahan Alam
#Syukur keatas nikmat
29 Jun  17 (5 Syawal)
Lunchdate with these @haticrystal  @divana_katrina lovely ladies..
May Allah ease everything .. 🍞🍋
Breakfast dah berat ...
Puasa ?  Insyaallah by monday 😊
#rezekiharini 
#syukur
#kawanopis 
#rayakerja 
#berlapangdada
Raya kan sebulan Jom kita beraya..
Hitam tetap Pilihan Hati💞💞
#SalamSyawal
#Syukur
#Taksukajanganlike
Baru ada line nk post instagram, Anyways Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua rakan2 dan kenalan yg mengenali diri ini dan  mohon maafkan semua salah silap hamba jika ada salah silap samada sengaja ataupun tidak #terimakasih #syukur #teammerah #teammaroon #raya #photooftheday #kampung #aidilfitri
💜💜💜💜
.
BISMILLAH
.
.
💜Tiga tingkatan manusia💜
.
Ustad Khalid Basalamah
📹 @ahmadsatria55
#alhamdulillah #syukur #nikmat #taat #dakwahsocmed
1. Sifat munafik ialah salah satu sifat yang sangat dibenci oleh Allah SWT. Oleh itu umat Islam hendaklah menjauhi sifat tersebut.
.

2. Tanda-tanda orang munafik ialah orang yang suka bercakap bohong, memungkiri janji apabila berjanji dan tidak menunaikan amanah.
. (Hadith Riwayat al-Bukhari dan Muslim)
.
#katakatahikmah #mutiarakata #pesananbuatdiriku #syukur #allahswt #tawakal #malaysia
1. Sifat munafik ialah salah satu sifat yang sangat dibenci oleh Allah SWT. Oleh itu umat Islam hendaklah menjauhi sifat tersebut. . 2. Tanda-tanda orang munafik ialah orang yang suka bercakap bohong, memungkiri janji apabila berjanji dan tidak menunaikan amanah. . (Hadith Riwayat al-Bukhari dan Muslim) . #katakatahikmah  #mutiarakata  #pesananbuatdiriku  #syukur  #allahswt  #tawakal  #malaysia 
Beraya bersama keluarga mertua..
29hb bersamaan 5 syawal 
#15thn happy annivesary
#5 org ank syurga
#syukur Alhamdulillah
# syukur selalu
Sayang Allah sayang semuanya😍😍
Beraya bersama keluarga mertua.. 29hb bersamaan 5 syawal #15thn  happy annivesary #5  org ank syurga #syukur  Alhamdulillah # syukur selalu Sayang Allah sayang semuanya😍😍
Job: printing

Alhamdulillah..now process printing buku annual report..semoga berjalan dgn lancar

We are your Designer I You name it I we design for you I

Call I Whatsapp : 
Hp: +6019 206 0871
Office: +603 9286 8235 (10am - 5pm)
Emel: fuiyodesign@gmail.com

#designartwork #wedesignforyou #designermalaysia #designservice #fuiyodesign #artworkmalaysia #printingservice #namecarddesign #leafletdesign #websitedesign #flyersdesign #design #lookingfordesigner #wallposter #syukur #alhamdulillah
Job: printing Alhamdulillah..now process printing buku annual report..semoga berjalan dgn lancar We are your Designer I You name it I we design for you I Call I Whatsapp : Hp: +6019 206 0871 Office: +603 9286 8235 (10am - 5pm) Emel: fuiyodesign@gmail.com #designartwork  #wedesignforyou  #designermalaysia  #designservice  #fuiyodesign  #artworkmalaysia  #printingservice  #namecarddesign  #leafletdesign  #websitedesign  #flyersdesign  #design  #lookingfordesigner  #wallposter  #syukur  #alhamdulillah 
I dont know,kenapa aku bisa bahagia ketika melihat ciptaan allah
#jokamadventure #pangandaranbeach
#syukur
1.Hadith ini menunjukkan kelebihan “‘uzlah” iaitu mengasingkan diri daripada manusia dan hidup bersendirian timbulnya fitnah dalam masyarakat dan tidak mampu diubah atau ditegur dan dibaiki. Tetapi jika masih ada peluang untuk menyuruh membuat makruf dan mencegah daripada kemungkaran maka hidup dalam masyarakat adalah lebih baik. .

2. Tiga perkara yang apabila dilakukan oleh seseorang maka ia dikasihi oleh Allah SWT. Pertama : bertaqwa. Kedua : Kaya jiwa. Ketiga : Tidak menonjolkan diri.
.

3. Setiap umat Islam hendaklah memperbaiki dirinya dari semasa ke semasa dengan menanamkan tiga sifat tersebut di atas secara berperingkat-peringkat.
.

#syukur #wanita #mama #allahswt #tawakal #malaysia #mutiarakata #katakatahikmah
1.Hadith ini menunjukkan kelebihan “‘uzlah” iaitu mengasingkan diri daripada manusia dan hidup bersendirian timbulnya fitnah dalam masyarakat dan tidak mampu diubah atau ditegur dan dibaiki. Tetapi jika masih ada peluang untuk menyuruh membuat makruf dan mencegah daripada kemungkaran maka hidup dalam masyarakat adalah lebih baik. . 2. Tiga perkara yang apabila dilakukan oleh seseorang maka ia dikasihi oleh Allah SWT. Pertama : bertaqwa. Kedua : Kaya jiwa. Ketiga : Tidak menonjolkan diri. . 3. Setiap umat Islam hendaklah memperbaiki dirinya dari semasa ke semasa dengan menanamkan tiga sifat tersebut di atas secara berperingkat-peringkat. . #syukur  #wanita  #mama  #allahswt  #tawakal  #malaysia  #mutiarakata  #katakatahikmah 
💜💜💜💜
.
BISMILLAH
.
.
💜Tiga tingkatan manusia💜
.
Ustad Khalid Basalamah
📹 @ahmadsatria55
#alhamdulillah #syukur #nikmat #taat #dakwahsocmed
setahun sekali. .

selamat hari rayaaa. .maaf zahir batin dari kami sekeluarga. .

#syukur selalu. .
#Alhamdulillah. .
setahun sekali. . selamat hari rayaaa. .maaf zahir batin dari kami sekeluarga. . #syukur  selalu. . #Alhamdulillah . .
1. Kekuatan yang sebenar-benarnya ialah dapat menguasai diri dalam keadaan marah.
2. Umat islam hendaklah berusaha menjauhi sifat marah kerana sifat demikian menandakan seseorang itu kalah dalam perjuangan.

#syukur #malaysia #singlemom #allah #istighfar #lovemylife #tawakal
Years later,all of this mess will make sense,i will look back at these days and smile to myself,and whisper a silent"alhamdullilah".
But for now,patience and trust in Allah wisdom..
#syukur
#Teamrayasarawakforever 
#syawal5
Years later,all of this mess will make sense,i will look back at these days and smile to myself,and whisper a silent"alhamdullilah". But for now,patience and trust in Allah wisdom.. #syukur  #Teamrayasarawakforever  #syawal5 
Assalamualaikum Semuanya ❤️
.
Buat Semua Org2 GANU Kite Pakat Mari Rama2 Ke Rumah Terbuka Aidil Fitri YAB MB TERENGGANU 
Bersama Jabatan & GLC Negeri Terengganu ❤️
BIENDA & Ramai Lagi Rakan2 Artis Yg Lain Akn Berada Di Sana Pada 1 Hb JULAI 2017 (SABTU INI)
.
Tempat : Dataran Permata Kg Baru Seberang Takir.
Jam : 11 hingga 3 ptg
.
JUPE SANA SEK KITE ❤️😍
.
.
@biendalovers
#Bienda #BiendaLavienda #5Syawal #Lebaran
#SelamatHariRaya #Raya2017
#Syukur #Alhamdulillah #SyukurSelalu #BiendaLovers💋
Assalamualaikum Semuanya ❤️ . Buat Semua Org2 GANU Kite Pakat Mari Rama2 Ke Rumah Terbuka Aidil Fitri YAB MB TERENGGANU Bersama Jabatan & GLC Negeri Terengganu ❤️ BIENDA & Ramai Lagi Rakan2 Artis Yg Lain Akn Berada Di Sana Pada 1 Hb JULAI 2017 (SABTU INI) . Tempat : Dataran Permata Kg Baru Seberang Takir. Jam : 11 hingga 3 ptg . JUPE SANA SEK KITE ❤️😍 . . @biendalovers #Bienda  #BiendaLavienda  #5Syawal  #Lebaran  #SelamatHariRaya  #Raya2017  #Syukur  #Alhamdulillah  #SyukurSelalu  #BiendaLovers 💋
Salutè! Love You Sister!! Thank you for your shoulder to cry on. Terharu tengok masih pakai Pandora tu!  #IR #ishmyielrizal #22yearsfriendship #alhamdulilah #aurevoir #aurevoirkualalumpur #syukur #appreciate #pandorabracelet #pandora
Alhamdulillah... syukur... raya ke 5 dah hari ni kannnn... cepat sgt masa berlalu... kali ni beraya belah keluarga cik isteri pulak.... hari ni di Bota perak... ateeeee... hehehehe...
#abebuu #hasleenaaida #aidasophea #aidasarah #abusaqeef #abuaidafamily #happyfamily #rayaaidilfitri2017 #alhamdulillah #syukur #selamathariraya #bota #perak #teamrayaperak #tenangtenangaje
Mama tak nak pandang camera pulak..family day today..lg happy tak ad masalah..family always stick together..not other nonsense people tentukan kebahagiaan keluarga..semuanye Allah yg atur..
#syukur#familylove
Mama tak nak pandang camera pulak..family day today..lg happy tak ad masalah..family always stick together..not other nonsense people tentukan kebahagiaan keluarga..semuanye Allah yg atur.. #syukur #familylove 
Indahnya hidup bukan kerana ramai orang mengenali kita, namun berapa ramai orang yang merasa bahagia kerana mengenali kita.
.
.
.
* Sila dm <Aku layak bahagia> untuk ujian psikologi emosi percuma 😘 .
.
.
Sahabat Hatimu... <3
#CoachNizaAris  #8CoachBergabung (WA #BHB: 012-646 2966 pre-order buku #BilaHatiBerbicara) #Ehati #RevolusiHati #PotensiDiriDariHati #AjariHatiku #TerapiHati #TerapiDiri #Terapi #Bahagia #Motivasi #Rezeki #Damai #Tenang #Syukur #Maaf #Cinta #Kebahagiaan #Kasih #Sayang #Terimakasih #Kedamaian #Hipnoterapi #Seminar #Motivator #KuasaKeajaibanHati #RakanTransformasiHati #RevolusiSyukur
.
www.coachnizaaris.com
www.facebook.com/coachnizaaris
Indahnya hidup bukan kerana ramai orang mengenali kita, namun berapa ramai orang yang merasa bahagia kerana mengenali kita. . . . * Sila dm untuk ujian psikologi emosi percuma 😘 . . . Sahabat Hatimu... <3 #CoachNizaAris  #8CoachBergabung  (WA #BHB : 012-646 2966 pre-order buku #BilaHatiBerbicara ) #Ehati  #RevolusiHati  #PotensiDiriDariHati  #AjariHatiku  #TerapiHati  #TerapiDiri  #Terapi  #Bahagia  #Motivasi  #Rezeki  #Damai  #Tenang  #Syukur  #Maaf  #Cinta  #Kebahagiaan  #Kasih  #Sayang  #Terimakasih  #Kedamaian  #Hipnoterapi  #Seminar  #Motivator  #KuasaKeajaibanHati  #RakanTransformasiHati  #RevolusiSyukur  . www.coachnizaaris.com www.facebook.com/coachnizaaris
Mencintai Suatu Hal dengan Bersyukur - Ustadz Asep Supriatna
.
Apa yang kita lakukan ketika menjalani sesuatu dengan keterpaksaan? Mari simak ulasannya oleh Ustadz @asepfakhri
. 
Video lengkapnya di link bio
.
Yuk Follow @cintaqurantv ✅
Yuk Follow @cintaqurantv ✅
Yuk Follow @cintaqurantv ✅
. 
#nafsiyah #taushiyah #syukur #terpaksa #cinta
Mencintai Suatu Hal dengan Bersyukur - Ustadz Asep Supriatna . Apa yang kita lakukan ketika menjalani sesuatu dengan keterpaksaan? Mari simak ulasannya oleh Ustadz @asepfakhri .  Video lengkapnya di link bio . Yuk Follow @cintaqurantv ✅ Yuk Follow @cintaqurantv ✅ Yuk Follow @cintaqurantv ✅ .  #nafsiyah  #taushiyah  #syukur  #terpaksa  #cinta 
.
.
#tb #rayakedua dirumah cikgu azhar di Kuala Nerang.
_
Arini #rayakelima kita gi Merbok plak yer. Ikut Along gi umah kawan dia buat aqiqah anaknya.Kita makan kambing plak noh..Terliuq kambing woii😋😋😋😂😂😂
#rayakelima 
#raya2017 
#bestnyaraya 
#jomberaya 
#merbok
#teammerah
#aliffxani 
#alhamdulillah 
#syukur
Riang Ria Raya dengan "Hakak Vocket Makan" @bellazahirzain ! BuAh last dah ni, minggu depan jd isteri orang dah!haha.steady kak bella 💪
#throwbackrayakedua #teamrayakedah #teamrayaaloqsetaq #vocket #gengkuadmakan #bellanakkawindah #syukur #alhamdulilah
Jalang Ganu kito wehhhh

#syukur
Jalang Ganu kito wehhhh #syukur 
To be in your children's memories tomorrow,
You have to be in their lives today.. #gopro #gopromoment #burstmode #raya2017 #2k17 #gopromalaysia #hero5black #moments #burstshot #sunnyday #underhotsun #awesomepix #happyfamily #alhamdulillah #syukur
Ya Rabbi... agik oleh duit raya kohh! . . . 
#rasayouthfultetiba #syukur #duitraya
Nemu ginian, masih kurus kering kerontang. 
Kadang memang kita harus mentertawakan diri kita, entah itu penampilan maupun apa yang kita lakukan.
.
Kartu itu menjadi pengingat saya atas perjuangan untuk bisa sekolah lagi, setelah putus sekolah.
.
Bahkan untuk bisa kuliah di tempat itu, saya tertakdir menjadi kenek bangunan bapaknya bos @abdul.wahab.lkgtpq . Bersama beliau, saya membantu merenov rumah seseorang yang ternyata dia pegawai di UMS, singkat cerita  semua dimudahkan Allah hingga bisa kuliah.
#syukur#memori#IdulFitri
Nemu ginian, masih kurus kering kerontang. Kadang memang kita harus mentertawakan diri kita, entah itu penampilan maupun apa yang kita lakukan. . Kartu itu menjadi pengingat saya atas perjuangan untuk bisa sekolah lagi, setelah putus sekolah. . Bahkan untuk bisa kuliah di tempat itu, saya tertakdir menjadi kenek bangunan bapaknya bos @abdul.wahab.lkgtpq . Bersama beliau, saya membantu merenov rumah seseorang yang ternyata dia pegawai di UMS, singkat cerita semua dimudahkan Allah hingga bisa kuliah. #syukur #memori #IdulFitri 
Ke kenduri kita.. Kenduri kawen + beraya. Mmg kena kira balik kalori nak burn weekend ni😂😂😂 Sambil tu nak tanya pasal takaful takyah la segan2 eh.. 😍😊 #jgnkecamsy #kendurikahwin #hariraya #syukur #alhamdulillah #naelofarhijab #hijabista #mersing #teamrayajohor
"Air terjun peri-peri" #air #terjun #periperi #yb3sps #syukur